110 ₴
55 ₴
* Час вказано для регіону: Україна, Одеса
Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості Товар у належному стані можна повернути, якщо він: не був у використанні; без механічних пошкоджень, збережено товарний вигляд виробу та упаковки; повністю укомплектований; з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням; не належить до товарів, які не підлягають поверненню та обміну згідно з переліком, затвердженим КМУ. 1. Упакуйте товар Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у комплектації, в якій його отримали. Чек відправляти необов'язково. 2. Як надіслати товар кур'єрською службою Надішліть нам товар «Новою поштою» При поверненні товару кур'єрською службою, оформіть відправлення за реквізитами: через відділення «Нова Пошта» необхідно назвати номер телефону одержувача: +380673068921 Нова пошта №34, Епіцентр, вул. 7 км Овідіопольської дороги, 1, Одеса Послуги «Зворотна доставка» та «Податковий платіж» потрібно скасувати. 3. Як мені повернуть гроші за товар? На картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки). Готівкою - при оплаті товару готівкою, якщо повернення здійснюється у пункті прийому повернень у точці видачі Нової пошти. Зазвичай гроші повертаються за 2-7 днів.
Наскільки вам зручно на сайті?